Vedoucí oddělení Kontroly

Zakladní údaje

zaměstnání Vedoucí oddělení Kontroly
pro společnost Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici Vedoucí samostatného oddělení Kontroly Charakteristika pracovního místa: tvorba dlouhodobé koncepce, koordinace a metodické usměrňování výkonu kontrolní činnosti Úřadu v oblasti nakládání s majetkem, s nímž je příslušný hospodařit Úřad kontrolní činnost v oblasti ekonomické, právních zástupců, právních jednání, oblasti stížností a IT oblasti kontrola hospodárného, efektivního a účelného nakládání s finančními prostředky, které jsou určeny k zajištění provozu Úřadu poskytování součinnosti orgánům finanční správy při provádění daňových kontrol vycházejících z výsledků vnějších i vnitřních kontrol navrhování systémových opatření pro zkvalitnění řídících a kontrolních systémů Úřadu zpracování návrhu ročního plánu kontrolní činnosti metodické řízení kontrolní činnosti na územních pracovištích prošetřování a vyřizování stížností a sdělení zpracování podkladů pro roční zprávu o plnění Interního protikorupčního programu Úřadu zabezpečuje podávání oznámení orgánům činným v trestním řízení na podezření ze spáchání trestného činu v souladu s ustanovením § 8 odst. 1 věty druhé zákona č. 141/1961 Sb.
Požadavky Požadavky na uchazeče: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu minimálně 3 roky praxe ve vedoucí pozici zkušenosti v oblasti kontrolní činnosti, vyřizování stížností nebo boje proti korupci samostatnost, spolehlivost, výborná komunikační schopnost, pečlivost znalost práce s PC (MS Office, Internet, znalost SAP výhodou) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost předložení koncepce na téma Kontrolní činnost Úřadu v rozsahu minimálně 3 - 5 normostran (koncepce by kromě cílů měla obsahovat i konkrétní opatření/procesy vedoucí k jejich dosažení) Co nabízíme: flexibilní začátek a konec pracovní doby 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna (sickdays) možnost home office až 4 dny v měsíci lidský přístup a přátelský kolektiv stabilní zaměstnání pracoviště v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností možnost profesního růstu, odborná školení příspěvky na stravování, zvýhodněný mobilní tarif pro Vás i Vaši rodinu, možnost využít rekreační chatu v Harrachově Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Nabídky se strukturovaným životopisem, koncepcí a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu zasílejte do 10. září 2025 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.gov.cz předmět e-mailu: VSO Kontroly. případně na adresu: Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových odbor Personální Rašínovo nábřeží 390/42 128 00 Praha 2 Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
přibližná mzda platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (14. platová třída), osobní příplatek a čtvrtletní odměny
Kraj Praha
Místo výkonu práce Rašínovo nábřeží 390/42 Praha 2
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu dle dohody

Kontaktní informace

kontaktní osoba Ria Čejková
e-mail ria.cejkova@uzsvm.gov.cz
telefon
fax