Popis práce |
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
Vedoucí samostatného oddělení Kontroly
Charakteristika pracovního místa:
tvorba dlouhodobé koncepce, koordinace a metodické usměrňování výkonu kontrolní činnosti Úřadu v oblasti nakládání s majetkem, s nímž je příslušný hospodařit Úřad
kontrolní činnost v oblasti ekonomické, právních zástupců, právních jednání, oblasti stížností a IT oblasti
kontrola hospodárného, efektivního a účelného nakládání s finančními prostředky, které jsou určeny k zajištění provozu Úřadu
poskytování součinnosti orgánům finanční správy při provádění daňových kontrol vycházejících z výsledků vnějších i vnitřních kontrol
navrhování systémových opatření pro zkvalitnění řídících a kontrolních systémů Úřadu
zpracování návrhu ročního plánu kontrolní činnosti
metodické řízení kontrolní činnosti na územních pracovištích
prošetřování a vyřizování stížností a sdělení
zpracování podkladů pro roční zprávu o plnění Interního protikorupčního programu Úřadu
zabezpečuje podávání oznámení orgánům činným v trestním řízení na podezření ze spáchání trestného činu v souladu s ustanovením § 8 odst. 1 věty druhé zákona
č. 141/1961 Sb. |
Požadavky |
Požadavky na uchazeče:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
minimálně 3 roky praxe ve vedoucí pozici
zkušenosti v oblasti kontrolní činnosti, vyřizování stížností nebo boje proti korupci
samostatnost, spolehlivost, výborná komunikační schopnost, pečlivost
znalost práce s PC (MS Office, Internet, znalost SAP výhodou)
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
předložení koncepce na téma Kontrolní činnost Úřadu v rozsahu minimálně 3 - 5 normostran (koncepce by kromě cílů měla obsahovat i konkrétní opatření/procesy vedoucí k jejich dosažení)
Co nabízíme:
flexibilní začátek a konec pracovní doby
5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna (sickdays)
možnost home office až 4 dny v měsíci
lidský přístup a přátelský kolektiv
stabilní zaměstnání
pracoviště v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností
možnost profesního růstu, odborná školení
příspěvky na stravování, zvýhodněný mobilní tarif pro Vás i Vaši rodinu, možnost využít rekreační chatu v Harrachově
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Nabídky se strukturovaným životopisem, koncepcí a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu zasílejte do 10. září 2025 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.gov.cz
předmět e-mailu: VSO Kontroly.
případně na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. |
přibližná mzda |
platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (14. platová třída), osobní příplatek a čtvrtletní odměny |
Kraj |
Praha |
Místo výkonu práce |
Rašínovo nábřeží 390/42 Praha 2 |
úvazek |
plný úvazek |
časové potřeby |
pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně |
datum možného nástupu |
dle dohody |