Asistentka právního oddělení

Zakladní údaje

zaměstnání Asistentka právního oddělení
pro společnost PKF APOGEO Advisory s.r.o.
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Čemu se budete věnovat? Administrativní a organizační podpoře vedení oddělení Advisory Administrativní a organizační podpoře týmu Vyhledávání příležitostí k účasti ve veřejných zakázkách Úpravám a formátování textů auditních zpráv a výstupů pro klienty Správě pohledávek (správa tabulky pohledávek, příprava a rozesílání upomínek) Fakturaci (vystavování faktur, odesílání datovou schránkou či e-mailem klientům)
Požadavky Co k práci u nás potřebujete? Dobrou znalost českého jazyka Dobrou znalost MS Office Dobré komunikační a organizační schopnosti Zodpovědnost, důslednost, pečlivost a chuť se rozvíjet Aktivní přístup k řešení problémů Pečlivost a spolehlivost Co nabízíme? Práci na zkrácený úvazek (0,7 úvazek) Nástup ihned nebo dle dohody Možnost seberealizace, odborného i profesního růstu Teambuildingové aktivity Přátelskou atmosféru Kanceláře v moderní části Karlína, kousek od metra Florenc nebo Křižíkova
přibližná mzda dohodou
Kraj Praha
Místo výkonu práce Rohanské nábřeží 671/15 Praha
úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 6 hod/denně
datum možného nástupu ihned

Kontaktní informace

kontaktní osoba Karolína Hrubá
e-mail karolina.hruba@pkfapogeo.cz
telefon 420 606 667 164
fax