Asistentka do právní kanceláře

Zakladní údaje

zaměstnání Asistentka do právní kanceláře
pro společnost Kinstellar s.r.o. advokátní kancelář
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Mezinárodní advokátní kancelář se sídlem v centru Prahy hledá do svého týmu na plný úvazek novou kolegyni na pozici právní asistentka / legal practice assistant. Co vás čeká: • administrativní podpora týmu, • úprava a tvorba právních dokumentů – především práce s Wordem, • příprava podpisových verzí a asistence při uzavírání transakcí, • tisk dokumentů, skenování i kopírování, • zajišťování fakturace klientům, • vedení a správa databáze kontaktů (CRM), • zajišťování pracovních cest a jejich vyúčtování ve spolupráci s účetním oddělením, • evidence docházky členů týmu, • vedení spisu advokáta k případům včetně s tím související agendy, • správa datových schránek. Co nabízíme: • práci na plný úvazek (pracovní doba denně 8:30 - 17:00), • příjemné a moderní prostředí v centru Prahy, • práci v přátelském týmu, vše vás naučíme, pomůžeme, • zázemí dobře fungující zavedené mezinárodní advokátní kanceláře, • odpovídající finanční ohodnocení, • širokou škálu firemních benefitů.
Požadavky Co požadujeme: • minimálně středoškolské vzdělání, • odolnost vůči stresu, schopnost samostatně se rozhodnout, • dobrou znalost angličtiny slovem a písmem, • znalost MS Office (Word, Excel) – my z vás uděláme experta, • výborné organizační a komunikační dovednosti, • pozitivní přístup k práci, • předchozí zkušenosti s administrativou, příp. v advokátní kanceláři jsou výhodou.
přibližná mzda dle dohody
Kraj Praha
Místo výkonu práce Na Příkopě 19 Praha 1
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu dle dohody

Kontaktní informace

kontaktní osoba Andrea Christianová
e-mail andrea.christianova@kinstellar.com
telefon
fax