Popis práce |
Mezinárodní advokátní kancelář se sídlem v centru Prahy hledá do svého týmu na plný úvazek novou kolegyni na pozici právní asistentka / legal practice assistant.
Co vás čeká:
• administrativní podpora týmu,
• úprava a tvorba právních dokumentů – především práce s Wordem,
• příprava podpisových verzí a asistence při uzavírání transakcí,
• tisk dokumentů, skenování i kopírování,
• zajišťování fakturace klientům,
• vedení a správa databáze kontaktů (CRM),
• zajišťování pracovních cest a jejich vyúčtování ve spolupráci s účetním oddělením,
• evidence docházky členů týmu,
• vedení spisu advokáta k případům včetně s tím související agendy,
• správa datových schránek.
Co nabízíme:
• práci na plný úvazek (pracovní doba denně 8:30 - 17:00),
• příjemné a moderní prostředí v centru Prahy,
• práci v přátelském týmu, vše vás naučíme, pomůžeme,
• zázemí dobře fungující zavedené mezinárodní advokátní kanceláře,
• odpovídající finanční ohodnocení,
• širokou škálu firemních benefitů. |
Požadavky |
Co požadujeme:
• minimálně středoškolské vzdělání,
• odolnost vůči stresu, schopnost samostatně se rozhodnout,
• dobrou znalost angličtiny slovem a písmem,
• znalost MS Office (Word, Excel) – my z vás uděláme experta,
• výborné organizační a komunikační dovednosti,
• pozitivní přístup k práci,
• předchozí zkušenosti s administrativou, příp. v advokátní kanceláři jsou výhodou. |