Recepční/asistentka

Zakladní údaje

zaměstnání Recepční/asistentka
pro společnost PIERSTONE s.r.o. advokátní kancelář
určeno pro Student

Informace o práci

Popis práce INFORMACE O PRACOVNÍ POZICI Společnost PIERSTONE je přední advokátní kancelář se zaměřením na technologický sektor ve střední a východní Evropě. V současné době hledáme kolegyni na částečný úvazek na pozici Asistentka/Recepční. Pokud studujete vysokou školu a máte již zkušenosti s prací v administrativě, baví Vás různorodá práce, máte dobré organizační schopnosti, hledáme právě Vás! Preferujeme dlouhodobou spolupráci, nástup možný ihned CO POŽADUJEME? Příjemné a profesionální vystupování Pokročilá znalost práce na PC (Microsoft Word, Excel, Powerpoint, Windows) Znalost AJ na komunikační úrovni Schopnost pracovat samostatně Spolehlivost a pečlivost Časovou dostupnost alespoň 2–3 dny v týdnu NÁPLŇ PRÁCE: zajištění plynulého chodu recepce a kanceláře telefonická a e-mailová komunikace (úřady, dodavatelé, správa budovy, klienti, kolegové) práce s dokumenty a podpora právního týmu různorodé administrativní a organizační úkoly, pochůzky CO NABÍZÍME? Odměnu ve výši 200 Kč/h, po zkušební době 230 Kč/h Zajímavou práci v příjemném kolektivu Příjemné pracovní prostředí v reprezentativních kancelářích v centru Prahy Práci na DPČ / DPP
Požadavky
přibližná mzda 200 Kč/h, po zaučení až 230 Kč/h
Kraj Praha
Místo výkonu práce
úvazek placená výpomoc
časové potřeby volná / podle dohody
datum možného nástupu září/říjen 2025

Kontaktní informace

kontaktní osoba Kateřina Tušilová
e-mail recepce@pierstone.com
telefon
fax