Popis práce |
INFORMACE O PRACOVNÍ POZICI
Společnost PIERSTONE je přední advokátní kancelář se zaměřením na technologický sektor ve střední a východní Evropě. V současné době hledáme kolegyni na částečný úvazek na pozici Asistentka/Recepční. Pokud studujete vysokou školu a máte již zkušenosti s prací v administrativě, baví Vás různorodá práce, máte dobré organizační schopnosti, hledáme právě Vás! Preferujeme dlouhodobou spolupráci, nástup možný ihned
CO POŽADUJEME?
Příjemné a profesionální vystupování
Pokročilá znalost práce na PC (Microsoft Word, Excel, Powerpoint, Windows)
Znalost AJ na komunikační úrovni
Schopnost pracovat samostatně
Spolehlivost a pečlivost
Časovou dostupnost alespoň 2–3 dny v týdnu
NÁPLŇ PRÁCE:
zajištění plynulého chodu recepce a kanceláře
telefonická a e-mailová komunikace (úřady, dodavatelé, správa budovy, klienti, kolegové)
práce s dokumenty a podpora právního týmu
různorodé administrativní a organizační úkoly, pochůzky
CO NABÍZÍME?
Odměnu ve výši 200 Kč/h, po zkušební době 230 Kč/h
Zajímavou práci v příjemném kolektivu
Příjemné pracovní prostředí v reprezentativních kancelářích v centru Prahy
Práci na DPČ / DPP |