Popis práce |
Do našeho mladého přátelského týmu hledáme pečlivou a spolehlivou posilu na pozici Administrativní asistent/ka pro advokátní kancelář HRDÁ LEGAL s.r.o. Pokud hledáte různorodou práci, baví Vás administrativa a komunikace, máte rádi vše zorganizované, přehledné, možná hledáme právě Vás. Pošlete CV na e-mail eliska.tvrz@hrdalegal.cz a krátce se v mailu představte. |
Požadavky |
Co Vás u nás čeká?
* Administrativní podpora kanceláře a zajištění jejího chodu
* Komunikace s klienty i úřady
* Příprava podkladů pro účetní a evidence pokladny
*Tvorba faktur a jejich evidence, případně urgence o zaplacení
*Organizování firemních akcí
Co očekáváme?
* Minimálně SŠ vzdělání
* Dobrá znalost MS Office
* Češtinu na perfektní úrovni, angličtinu na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
* Pečlivost, samostatnost, spolehlivost a organizační schopnosti, aktivní přístup
* Výborné komunikační dovednosti a schopnost řešit problémy
* Čistý trestní rejstřík
Co nabízíme?
* Místo výkonu v centru Prahy (zastávka Muzeum)
* Nástup od července
* Smlouvu na HPP na dobu určitou - 3 roky (záskok za rodičovskou dovolenou)
Místo je vhodné i pro šikovného absolventa jako startovní pozice. |
přibližná mzda |
37 000 Kč hrubého |
Kraj |
Praha |
Místo výkonu práce |
Vinohradská 343/6 Praha 2 |
úvazek |
plný úvazek |
časové potřeby |
pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně |
datum možného nástupu |
1. 7. 2025 |