Back Office/ Asistent/ka

Zakladní údaje

zaměstnání Back Office/ Asistent/ka
pro společnost HRDÁ LEGAL s.r.o.
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Do našeho mladého přátelského týmu hledáme pečlivou a spolehlivou posilu na pozici Administrativní asistent/ka pro advokátní kancelář HRDÁ LEGAL s.r.o. Pokud hledáte různorodou práci, baví Vás administrativa a komunikace, máte rádi vše zorganizované, přehledné, možná hledáme právě Vás. Pošlete CV na e-mail eliska.tvrz@hrdalegal.cz a krátce se v mailu představte.
Požadavky Co Vás u nás čeká? * Administrativní podpora kanceláře a zajištění jejího chodu * Komunikace s klienty i úřady * Příprava podkladů pro účetní a evidence pokladny *Tvorba faktur a jejich evidence, případně urgence o zaplacení *Organizování firemních akcí Co očekáváme? * Minimálně SŠ vzdělání * Dobrá znalost MS Office * Češtinu na perfektní úrovni, angličtinu na komunikativní úrovni (slovem i písmem) * Pečlivost, samostatnost, spolehlivost a organizační schopnosti, aktivní přístup * Výborné komunikační dovednosti a schopnost řešit problémy * Čistý trestní rejstřík Co nabízíme? * Místo výkonu v centru Prahy (zastávka Muzeum) * Nástup od července * Smlouvu na HPP na dobu určitou - 3 roky (záskok za rodičovskou dovolenou) Místo je vhodné i pro šikovného absolventa jako startovní pozice.
přibližná mzda 37 000 Kč hrubého
Kraj Praha
Místo výkonu práce Vinohradská 343/6 Praha 2
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu 1. 7. 2025

Kontaktní informace

kontaktní osoba Eliška Tvrz
e-mail eliska.tvrz@hrdalegal.cz
telefon +420 702 191 398
fax