Back Office/ Asistent/ka v AK

Zakladní údaje

zaměstnání Back Office/ Asistent/ka v AK
pro společnost Mgr. Jiří Motičák
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Hledáme spolehlivou a pečlivou posilu na pozici Back Office/ Asistent/ka do advokátní a daňové kanceláře v centru Chebu. Pokud chcete být důležitou oporou menšího sehraného týmu, máte rádi systematickou práci a troufáte si na samostatnou administrativu i podporu klientské agendy, čtěte dál. Zaujala vás tato příležitost? Pošlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis na e-mail pam@audiatur.cz. Těšíme se na vás!
Požadavky Co vás čeká? • Starost o běžný chod kanceláře: správa dokumentů, spisů, pošty (včetně datové schránky), drobné pochůzky a objednávání kancelářských potřeb. • Spolupráce při právní a daňové agendě: příprava a úprava dokumentů, zapracování revizí, příprava podkladů pro jednání či schůzky. • Komunikace s klienty a úřady: vyřizování telefonátů, e-mailů, domlouvání termínů, poskytování základních instrukcí o potřebných dokumentech. • Organizační a účetní výpomoc: vedení kalendáře, hlídání termínů (např. soudní lhůty, podklady pro daňová přiznání), vystavování faktur či příprava podkladů pro účetní. • Možnost zapojení do marketingu: správa webu a sociálních sítí kanceláře, jednoduchá propagace (např. příprava příspěvků). Co očekáváme? • Minimálně SŠ s maturitou (ekonomického nebo právního zaměření výhodou). • Bezchybnou češtinu, výhodou je znalost cizího jazyka (AJ či NJ). • Výbornou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), rychlé zpracování textů a psaní všemi deseti. • Pečlivost, samostatnost a odpovědnost. Systematické uvažování, schopnost organizovat si práci a hlídat termíny. • Příjemné a profesionální vystupování. Komunikace s klienty je na denním pořádku. • Diskrétnost a loajalitu, spolehlivost ve stresových situacích. Co nabízíme? • Možnost plného či zkráceného úvazku s pružnou pracovní dobou. • Práci v menší rodinné kanceláři s přátelskou atmosférou, kde se budete učit přímo od zkušených odborníků. • Moderní zázemí v centru města s dobrou dostupností, kuchyňkou a vybavením pro pohodlnou práci. • Podporu v profesním rozvoji: možnost účasti na odborných školeních, mentoring od kolegů. • Benefity jako příspěvky na stravování, dovolenou, sport, kulturu či zdravotní výdaje, několik dní placeného volna ročně navíc a další formy odměn podle dosavadních zkušeností a výsledků.
přibližná mzda po dohodě odpovídající kvalifikaci
Kraj Karlovy Vary
Místo výkonu práce Cheb
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu ihned nebo po dohodě

Kontaktní informace

kontaktní osoba Jiří Motičák
e-mail pam@audiatur.cz
telefon 353033282
fax