Popis práce |
Městský úřad Černošice vykonává veřejnou správu nejen pro samotné sedmitisícové město Černošice, ale také jako tzv. obec s rozšířenou působností (ORP) zajišťuje státní správu pro 79 obcí celého území okresu Praha-západ. Patří navíc ke speciálním ORP, které mohou vykonávat státní správu na pracovišti mimo své území, v našem případě na území hl. m. Prahy, aby byla zajištěna jeho dobrá dostupnost pro klienty z celého území.
Koho hledáme?
Do našeho týmu hledáme právního specialistu či specialistku – nebo čerstvého absolventa právnické fakulty, který má chuť se učit a profesně růst. Hledáme spolehlivou a otevřenou osobnost, která zvládá komunikaci s lidmi i orientaci v právních textech. Člověka, kterého baví hledat řešení, přemýšlet v souvislostech a dotahovat věci do konce.
Pokud již máte odbornou praxi, vaše zkušenosti dokážeme plně využít a nabídnout vám odpovídající prostor i odpovědnost.
Co Vás čeká?
• Právní agenda v oblasti občanského, obchodního i veřejného práva;
• připomínkování a tvorba smluv, tvorba právních stanovisek;
• podpora ostatních odborů městského úřadu i vedení města;
• právní konzultace, výklad právních předpisů, kontrola dokumentace.
Nebojte se, pokud s některými oblastmi zatím nemáte zkušenosti – rádi vás do všeho zaškolíme.
Co nabízíme?
• Platová třída 12 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů + osobní příplatek;
• místo výkonu práce Černošice, Karlštejnská 259 (vlakem 15 minut ze Smíchovského nádraží);
• pracovní poměr na dobu neurčitou; termín nástupu dle dohody;
• benefity v hodnotě až 50.000 Kč ročně (např.: flexibilní začátek / konec pracovní doby, dovolená 5 týdnů, 5 dnů zdravotního volna, stravné ve výši 150 Kč za odpracovaný den, příspěvek na vzdělávání a volnočasové aktivity, možnost dalšího rozvoje a vzdělávání aj.);
• přátelské pracovní prostředí s ohledem na vaše osobní potřeby a růst, s důrazem na spolupráci a sdílení know-how;
• nabídka společných obědů v příjemných restauracích;
• zázemí otevřeného, moderně řízeného úřadu s principy efektivního a transparentního výkonu veřejné služby, vstřícně vůči klientům. |
Požadavky |
Co požadujeme?
• Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo (i čerství absolventi vítáni);
• dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování;
• ochotu se učit a rozvíjet své právní dovednosti
• počítačová gramotnost na uživatelské úrovni (textový a tabulkový editor, práce se soubory, elektronická komunikace);
• splnění zákonných požadavků pro vznik pracovního poměru úředníka (fyzická osoba starší 18 let, občan ČR nebo cizinec z EU prokazatelně ovládající ČJ, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost).
Co je výhodou?
• praxe ve veřejné správě, orientace ve veřejném právu;
• zájem o moderní technologie, IT nebo umělou inteligenci.
Zaujala Vás tato pozice? Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
Uzávěrka přihlášek: 25. 5. 2025. |