Popis práce |
O ČEM TO BUDE
-administrativní a organizační podpora právníků / konzultantů
vedení klientských spisů (evidence dokumentů, třídění, ukládání v rámci interního systému, zakládání a kontrola lhůt)
-příprava podkladů k fakturaci, fakturace klientských kauz
práce s datovými schránkami (zpracování příchozí pošty, odesílání datových zpráv)
-vyřizování e-mailové korespondence a telefonů, komunikace s klienty, soudy, úřady a dalšími institucemi
-práce s dokumenty (formátování, tisk, scanování, kopírování)
OSLOVÍŠ NÁS, POKUD
-máš SŠ vzdělání
-máš praxi z advokátní kanceláře (výhoda)
-máš zkušenost s vystavováním faktur
-máš výbornou znalost českého jazyka a gramatiky
-jsi schopen/a komunikovat v anglickém jazyce (písemně i ústně)
máš PC znalosti na výborné uživatelské úrovni (MS Office – Word, Excel, PowerPoint)
-jsi schopen/a pracovat v dynamickém prostředí, přijímat zadání souběžně od více členů týmu, organizovat si čas, určit si priority |
Požadavky |
NA OPLÁTKU NABÍZÍME
-možnost pracovat pro uznávanou stabilní advokátní kancelář, kde se ctí profesionalita, efektivita, spolehlivost, týmový duch a vzájemný respekt
-podílení se na zajímavých kauzách, a to včetně těch s mezinárodním přesahem
-přátelský kolektiv – nejsme jen spolupracovníci, jsme též přátelé
-odpovídající finanční ohodnocení
-pracovní smlouvu na dobu neurčitou
-profesionální pracovní zázemí v Praze 4, blízko metra C – Pankrác
-nástup možný ihned
-pestrý balíček benefitů:
25 dnů dovolené
home office
stravenky
multisport karta
sick days
firemní akce
příspěvek na dopravu
příspěvek na ošacení
slevy: barber + dámské kadeřnictví / kosmetika
v létě zmrzlina v kanceláři
V případě, že tě naše nabídka zaujala, zašli nám svůj profesní životopis.
Budeme se těšit na spolupráci! |