Popis práce |
Hledáte stabilní práci v příjemném profesionálním prostředí? Naše advokátní kancelář sídlící v centru Prahy hledá kandidátky na pozici asistentky (hlavní pracovní poměr). Nástup? Dohodou. Pracovní doba: 8:45 - 17:15 hod.
Co Vám můžeme nabídnout?
Práci v prestižní a stabilní společnosti s velmi dobrým finančním ohodnocením. 5 týdnů dovolené a 5 dní sick days. A kromě milého kolektivu a pracoviště v centru Prahy také nadstandartní lékařskou péči a pravidelné služby fyzioterapeuta. Kvalifikované důkladné zaškolení je samozřejmostí.
Jaká bude Vaše pracovní náplň?
Jde o administrativní podporu týmu právníků. Pracovat budete zejména s dokumenty ve Wordu, Excelu, PowerPointu, Adobe Readeru atd. Budete spravovat pracovní cesty (letenky, ubytování) a vyřizovat další administrativní a asistentské práce dle potřeb právníků. Zkrátka, budete jejich pravá ruka.
Co potřebujeme od Vás?
Určitě příjemné vystupování a schopnost být týmový hráč. Velmi důležitá je pro nás Vaše pečlivost, spolehlivost, logické myšlení či schopnost stanovit si priority. Měli byste velmi dobře ovládat Word (formátování a úprava textu), mít vynikající znalost českého jazyka a komunikativní znalost jazyka anglického. Předchozí praxe v administrativě je výhodou, nikoliv podmínkou. Časovou flexibilitu vítáme.
Máme zájem o dlouhodobou spolupráci. S délkou spolupráce roste i finanční ohodnocení. |