zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (539) Počet poptávajících (17)



sekretářka/back office manager

Zakladní údaje

zaměstnání sekretářka/back office manager
pro společnost STRAUB LEGAL s.r.o.
určeno pro

Informace o práci

Popis práce Pro advokátní kancelář hledáme asistentku/ back office managera. Máte zkušenosti s administrativou, zajímá vás právní prostředí a máte dobré organizační schopnosti? Pak je tato pozice vhodná právě pro vás. Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání s maturitou, praxi v administrativě min. 1 rok ( zkušenosti z právního prostředí výhodou), dobré kumunikační a organizační schopnosti, příjemné a reprezentativní vystupování, loajalitu, pečlivost a aktivní přístup k práci, výbornou znalost ČJ slovem i písmem (znalost dalšího jazyka výhodou), dobrou uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, Excel, PowerPoint, Internet). Nabízíme zajímavou a různorodou práci v příjemném pracovním prostředí v centru Brna, motivující platové ohodnocení, perspektivu dlouhodobé spolupráce a řadu firemních benefitů (sick days, stravenkový paušál, služební telefon/notebook, firemní fitness apod.) Pokud vás nabídka zaujala, budeme se těšit na váš motivační dopis a CV, které zasílejte na adresu: info@straublegal.cz
Požadavky
přibližná mzda dohodou
Kraj Brno
Místo výkonu práce Brno-město
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu ihned/dohodou

Kontaktní informace

kontaktní osoba Mgr. Alena Straubová
e-mail info@straublegal.cz
telefon 541556155
fax