zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (538) Počet poptávajících (18)



sekretářka/asistentka

Zakladní údaje

zaměstnání sekretářka/asistentka
pro společnost AK Indra, Šebesta, Kincl
určeno pro

Informace o práci

Popis práce Advokátní kancelář INDRA, ŠEBESTA, KINCL přijme vhodného kandidáta na pozici sekretářka/asistentka. Hledáme milou, pečlivou, komunikativní a spolehlivou kolegyni s organizačními schopnostmi, která nám pomůže vytvářet příjemnou atmosféru naší kanceláři a nejlépe, když již podobnou prací prošla. Jsou dny, kdy je zde i velmi stresové prostředí a je potřeba vše zvládnout s úsměvem. Znalost jazyků nevyžadujeme, ale je vítaná. Klademe důraz na velmi dobrou znalost českého jazyka, a to jak slovem, tak písmem. Náplň práce: Budete se (s kolegyní) starat o veškerou agendu recepce od Po-Pá v čase od 8:00 - 16:30 hod. Jedná se o chystání veškeré pošty, sjednávání schůzek, obsluhu datové schránky a e-mailů, evidence lhůt a nařízených soudních jednání, řešení technických problémů s IT podporou, potažmo veškerý chod recepce a kuchyňky.
Požadavky Vyžadujeme ukončené SŠ vzdělání s maturitou, samostatnost, zodpovědnost, časovou flexibilitu, odolnost vůči stresu, dobrou znalost kancelářských programů MS Word, Excel a Outlook, ŘP skupiny B – aktivní řidič, předchozí praxe v oboru samozřejmě vítána (např. práce s datovými schránkami, komunikace s úřady či soudy). Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr v mladém, dynamicky rozrůstajícím se kolektivu. Hlavní benefity: stravenky, Multisport karta, teambuildingy. Nástupní plat dohodou. Nabídky se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail: sekretariat@isklegal.cz. Prosíme o zaslání kompletního životopisu a budeme moc rádi, když bude zajímavý a nejlépe i s fotkou.
přibližná mzda dohodou
Kraj Brno
Místo výkonu práce Brno
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu ihned

Kontaktní informace

kontaktní osoba Aneta Miltáková
e-mail sekretariat@isklegal.cz
telefon 537 001 240
fax