zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (539) Počet poptávajících (17)



Asistentka - recepční

Zakladní údaje

zaměstnání Asistentka - recepční
pro společnost Advokátní kancelář Mgr. Ľudovít Pavela
určeno pro

Informace o práci

Popis práce Náplň práce: organizační a administrativní zajištění chodu recepce podpora týmu (kopírování, skenování, příprava dokumentů aj.) péče o zasedací místnosti a společné prostory kanceláře vítání návštěv a příprava občerstvení evidence pošty a příchozích faktur organizace a sjednávání pracovních schůzek vyřizování pochůzek po úřadech Požadavky: příjemné a reprezentativní vystupování vstřícnost, spolehlivost uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) Nabízíme: zázemí a zkušenosti přátelský kolektiv
Požadavky V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis na email: ak@akpavela.cz.
přibližná mzda Dohodou
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 1
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu IHNED

Kontaktní informace

kontaktní osoba Kristýna Havlínová
e-mail recepce@akpavela.cz
telefon 226211941
fax