zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (538) Počet poptávajících (18)



Asistent (ka) advokátní kanceláře

Zakladní údaje

zaměstnání Asistent (ka) advokátní kanceláře
pro společnost Valíček & Valíčková, advokátní kancelář, s.r.o.
určeno pro

Informace o práci

Popis práce Advokátní kancelář Valíček & Valíčková, advokátní kancelář, s.r.o. hledá do svého týmu asistentku či asistenta advokátní kanceláře na plný či kratší úvazek dle požadavku uchazeče. Naše advokátní kancelář se nachází v historické budově přímo na náměstí Svobody v Brně s pobočkou ve Vyškově, Ivančicích a Praze. Byli jsme zařazeni mezi významné advokátní kanceláře a získali jsme ocenění v soutěži Právnická firma roku 2019 - 2021, stejně jako ocenění finalista soutěže Kanceláře roku pro design a pracovní prostředí. Hledáme asistentku či asistenta advokátní kanceláře, který(á) bude "pravou rukou" advokátům i koncipientům a vedoucí asistentce kanceláře. V současné době náš tým tvoří vedoucí asistentka a pomocná asistentka kanceláře, kdy potřebujeme do našeho týmu další asistentku/asistenta. Náplň práce: - budete "duší" naší kanceláře, budete organizovat práci členům týmu, vést advokátní spisy, zadávat úkoly dle pokynů advokátů, komunikovat s klienty, soudy, úřady - administrativní příprava daňových dokladů pro účetní kancelář - administrativní příprava právních podání - kontrola gramatiky právních podání - práce s datovými schránkami, ukládání do spisů, značení lhůt - přijímání klientů a jejich uvítání do kanceláře, - zajištění občerstvení pro klienty, -- péče o kancelář - hlídání lhůt a termínů - administrativní, kopírovací práce a pochůzky - základní údržba kanceláří - pomoc vedoucí asistentce týmu Hledáme člena týmu, který bude mít chuť s námi vést kancelář dál a bude iniciativní v práci. Požadujeme: výborné komunikativní schopnosti pečlivost, preciznost a především spolehlivost je nezbytnou podmínkou vlastní iniciativu výbornou znalost gramatiky psaní všemi deseti výhodou komunikativní znalost anglického či německého jazyka, jakož i vysokoškolské vzdělání, je výhodou znalost německého jazyka výhodou Požadavky na dress code při výkonu práce: Ženy: Sukně ke kolenům nebo pouzdrové šaty, kalhoty, halenka, košile, uzavřená obuv. Muži: Sako, méně formální košile nejčastěji bez kravaty, kalhoty, kožené nebo jiné decentní boty. Nabízíme: - práci v nových kancelářích v historickém centru města Brna - teambuildingové akce - od jara 2022 zcela nové kanceláře na Nám. Svobody s lekcemi jógy, vlastním fitness centrem, kurzy němčiny, angličtiny v pracovní době plně hrazené - dlouhodobá spolupráce - 5 týdnů dovolené - stravenkový paušál - různorodost práce - díky práci s rozsudky, podáními, komunikací s klienty, pravidelné účasti na každotýdenních poradách získáte základní přehled o právu rodinném, pracovním, trestním, občanském apod. - práci v mladém kolektivu, přátelské prostředí, firemní akce, možnost školení a dalšího vzdělávání Těšíme se na spolupráci.
Požadavky - vysoká pečlivost (při práci s datovou schránkou a značením lhůt to ani jinak nejde) - příjemné vystupování - formální dress code - absolvování vysoké školy výhodou, nikoli však podmínkou - znalost anglického či německého jazyka výhodou - práce v MS Word, Outlook
přibližná mzda dohodou dle typu úvazku
Kraj Brno
Místo výkonu práce nám. Svobody, Brno
úvazek plný úvazek
časové potřeby volná / podle dohody
datum možného nástupu

Kontaktní informace

kontaktní osoba JUDr. Irena Valíčková, MBA, advokátka
e-mail valickova@brno-advokatnikancelar.cz
telefon 607270689
fax