zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (568) Počet poptávajících (10)



ASISTENTKA/RECEPČNÍ

Zakladní údaje

zaměstnání ASISTENTKA/RECEPČNÍ
pro společnost Advokátní kancelář Andrš a Haloun, spol. s.r.o.
určeno pro SŠ s maturitou

Informace o práci

Popis práce Advokátní kancelář AKAH hledá vhodné uchazeče na pozici asistentky/recepční. Náplň práce: - zajištění plynulého chodu recepce a kanceláře, - péče o návštěvy, zodpovědnost za zasedací místnosti, přípravu na jednání, - vyřizování příchozích telefonických hovorů, - administrativní podpora právníků napříč kanceláří, archivace, vedení spisu apod., - zpracování příchozí a odchozí korespondence, - fakturace a komunikace s účetní. Nabízíme: - neformální a přátelskou atmosféru malé advokátní kanceláře, - příjemné pracovní prostředí v centru Prahy, - možnost podílet se na zajímavých projektech, - osobní přístup pro rozvoj zaměstnance, - pracovní smlouvu na dobu neurčitou se zkušební dobou, - zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, sick days, mobilní telefon aj.), - pracovní dobu od 8,00 do 17,00 hod.
Požadavky Požadujeme: - min. SŠ s maturitou, - znalost MS Office, MS Outlook, MS Excel na dobré úrovni, - profesionální jednání a vystupování, - komunikativnost, důslednost, samostatnost, pečlivost, cit pro detail, - ochotu učit se novým věcem, - český jazyk slovem i písmem na výborné úrovni, - základní znalost anglického jazyka podmínkou.
přibližná mzda Dle dohody
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 2
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu Ihned

Kontaktní informace

kontaktní osoba Lenka Fialová
e-mail fialova@akah.cz
telefon
fax