Kontrolor/ka

Zakladní údaje

zaměstnání Kontrolor/ka
pro společnost Ministerstvo dopravy
určeno pro Právník s praxí

Informace o práci

Popis práce Služební místo: kontrolor / kontrolorka v Oddělení kontrol a nesrovnalostí Ministerstva dopravy Platová třída: 13 Obor státní služby: 38 - Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy Doba: na dobu neurčitou Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu přírodovědného, ekonomického, technického, nebo právního zaměření Benefity: • pružná pracovní doba, • 5 týdnů dovolené, • 5 dní indispozičního volna (tzv. sick days), • příspěvek na stravování, • příspěvek na penzijní připojištění / doplňkové penzijní spoření, • možnost dalšího vzdělávání, • Multisport karta, • posilovna, tělocvična a organizovaná cvičení v budově MD, • dětská skupina Mašinka. Místo výkonu: Praha Předpokládaný nástup: říjen 2025 Žádosti do: 16. 9. 2025 Nabízíme zajímavou práci v příjemném pracovním kolektivu v prostředí ústředního orgánu státní správy sídlícího v centru Prahy. Náplň práce: • provádí kontroly zadávacích řízení projektů OP Doprava v souladu s plánem kontrol: kontrola souladu průběhu zadávacích řízení s příslušnými vnitrostátními pravidly a pravidly Společenství; pořizuje zprávy z provedených kontrol, upozorňuje na nedostatky zjištěné v průběhu kontrol, navrhuje opatření k jejich nápravě a kontroluje provedení nápravy; • podílí se na provádění kontrol fyzické realizace projektů OP Doprava na místě; • podílí se na kontrole projektů Technické pomoci OP Doprava; • podílí se na kontrole stálosti operací; • vede a uchovává záznamy a data o kontrole projektů dle pravidel stanovených v Manuálu pracovních postupů Odboru fondů EU; • spolupracuje při kontrolách/auditech ze strany odboru vnitřního auditu MD, Platebního a certifikačního orgánu MF, Auditního orgánu, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu a podporuje je při výkonu jejich činnosti; • vede požadovanou dokumentaci ve spravovaných oblastech, podílí se na její archivaci a zadává relevantní data do monitorovacího systému ESIF; • podílí se na vytváření jednotného implementačního prostředí pro kontrolu a řešení nesrovnalostí OP Doprava; • spolupracuje na tvorbě a připomínkování vnitřních předpisů, metodik, manuálů a dokumentace pro implementaci projektů financovaných z fondů EU; • spolupracuje při zpracovávání stanovisek k materiálům pro jednání vlády a další instituce v oblasti související s působností oddělení; • zajišťuje právní podporu pro činnost oddělení Kontrol a nesrovnalostí; • plní další obdobné činnosti dle příkazu představených, s ohledem na nejnáročnější správní činnosti, jejichž výkon se na služebním místě pro každý obor služby stanovený pro služební místo požaduje, a které patří do oboru nebo oborů služby, jež byly pro služební místo stanoveny. Více informací o pozicích a o způsobu přihlášení do výběrového řízení naleznete v níže přiloženém Oznámení o vyhlášení výběrového řízení. Služební orgán podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rozhodovacích pozicích. Z tohoto důvodu vítáme zájem žadatelek a žadatelů z různých skupin obyvatel.
Požadavky
přibližná mzda 13. platová třída
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu 1.10.2025

Kontaktní informace

kontaktní osoba Ing. Tereza Hlavatá
e-mail zamestnani@mdcr.cz
telefon
fax