Popis práce |
VAŠÍ KAŽDODENNÍ PRACÍ BUDE:
• administrativní a organizační podpora právníků / konzultantů
• vedení klientských spisů (evidence dokumentů, třídění, ukládání v rámci interního systému, zakládání a kontrola lhůt)
• příprava podkladů k fakturaci, fakturace klientských kauz
• práce s datovými schránkami (zpracování příchozí pošty, odesílání datových zpráv)
• vyřizování e-mailové korespondence a telefonů, komunikace s klienty, soudy, úřady a dalšími institucemi
• práce s dokumenty (formátování, tisk, scanování, kopírování)
• další svěřené úkoly |
Požadavky |
OSLOVÍTE NÁS, POKUD:
• máte SŠ vzdělání
• máte praxi z advokátní kanceláře (výhoda)
• máte zkušenost s vystavováním faktur
• máte výbornou znalost českého jazyka a gramatiky
• jste schopni komunikovat v anglickém jazyce (písemně i ústně)
• máte PC znalosti na výborné uživatelské úrovni (MS Office – Word, Excel, PowerPoint)
• jste schopni pracovat v dynamickém prostředí, přijímat zadání souběžně od více členů týmu, organizovat si čas, určit si priority
NA OPLÁTKU NABÍZÍME:
• možnost pracovat pro uznávanou stabilní advokátní kancelář, kde se ctí profesionalita, efektivita, spolehlivost, týmový duch a vzájemný respekt
• podílení se na zajímavých kauzách, a to včetně těch s mezinárodním přesahem
• přátelský kolektiv – nejsme jen spolupracovníci, jsme též přátelé
• odpovídající finanční ohodnocení
• pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• profesionální pracovní zázemí v Praze 4, blízko metra C – Pankrác
• nástup dle dohody
DALŠÍ BENEFITY:
• 25 dnů dovolené
• stravenky
• multisport karta
• sick days
• příspěvek na dopravu 1x za rok 1.000 Kč
• příspěvek na ošacení 1 x za rok 5.000 Kč
• firemní akce
• v létě zmrzlina v kanceláři
Odkaz:https://kariera-rowan.legal/volna-mista/asistentka-advokatni-kancelare-praha/
V případě, že Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis. |