Popis práce |
Hledáme právníka pro Úřad městské části Brno – Královo Pole
Máte zájem o zajímavou, různorodou a kreativní práci, při které se budete moci aktivně podílet na chodu jedné z největších městských části města Brna, Brno – Královo Pole?
Jako právník naší městské části získáte zkušenosti v rozličných právních oblastech. Práce u nás není jednotvárná. Vítáme zkušené právníky, i čerstvé absolventy. Pokud máte chuť se učit novým věcem, rádi Vás v našem kolektivu přivítáme a vše potřebné naučíme. Pokud Vás naše nabídka zaujala vše potřebné naleznete v přiloženém odkaze.
https://kralovopole.brno.cz/volna%2Dpracovni%2Dmista/ds-28518/p1=95615 |
Požadavky |
Tajemník Úřadu městské části města Brna, Brno – Královo Pole vyhlašuje v souladu s ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o úřednících“), výběrové řízení na obsazení funkčního místa
„Právník/právnička Úřadu městské části města Brna, Brno – Královo Pole“
Místo výkonu práce: Úřad městské části města Brna, Brno - Královo Pole,
Palackého třída 1365/59, Královo Pole, 612 93 Brno.
Pracovní úvazek: částečný nebo celý úvazek (celý úvazek 40 hod./týdně), dle domluvy
Předpokládané datum nástupu: dle domluvy
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, platová třída 11 s osobním příplatkem po skončení zkušební doby + odměny za skvěle vykonanou práci.
Co bude náplní Vaší práce?
• realizace samosprávné agendy městské části zejména v oblasti správy majetku nebo státní správy, příprava podkladů pro činnost orgánů ÚMČ Brno – Královo Pole;
• příprava a revize smluv, právní poradenství a úzká spolupráce v právní oblasti napříč odbory Úřadu;
• zajišťování interního právního poradenství v pracovně - právní oblasti, v oblasti nájemních vztahů a v majetkoprávní oblasti;
• komunikace s jinými úřady a státními institucemi;
• úkony spojené s vymáháním pohledávek;
• zastupování v soudních a insolvenčních řízeních;
• sledování změn zákona, aktualizace a správa vnitřních dokumentů a předpisů úřadu, podílení se na implementaci změn;
• poradenství v oblasti veřejných zakázek.
Co od Vás očekáváme?
• ukončené VŠ vzdělání v oboru Právo a právní věda podmínkou;
• předchozí praxe vítána, nicméně není podmínkou, pozice je vhodná i pro absolventy, rádi Vás vše potřebné naučíme;
• schopnost logického a analytického uvažování a samostatné práce na základě zadaných úkolů;
• orientace v legislativě, schopnost práce s právními informačními systémy;
• znalost MS Office;
• znalost práce s aplikacemi E-spis, GINIS, Konsiliář výhodou;
• zodpovědnost, pečlivost;
• schopnost právní argumentace;
• dobré komunikační dovednosti.
Co Vám můžeme nabídnout?
• stabilní zázemí státní správy, přátelský pracovní kolektiv;
• možnost pracovat na zajímavých případech a projektech, získání zkušeností v rozličných právních odvětvích;
• profesní zaškolení a aktivní podporu dalšího profesního i osobního rozvoje;
• 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna (sick days);
• možnost pracovního režimu „Home office“;
• příspěvek na stravování (ve výši 170 Kč/stravenka);
• další zajímavé zaměstnanecké výhody (příspěvek na rekreaci, Multisport, nebo příspěvek na využití sportovního, kulturního zařízení, příspěvek na zájmové a jazykové vzdělávání, příspěvek na dioptrické brýle a další ve výši 17.000 Kč/rok);
• pravidelné úřadové teambuildingy;
• mimořádnou roční odměnu dle vykonané práce až do výše 4násobku platu. |