TOP: ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/-KA

Zakladní údaje

zaměstnání ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/-KA
pro společnost bpv Braun Partners s.r.o. advokáti
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Kdo jsme a koho hledáme? Jsme advokátní kancelář, která byla založena v roce 2006 týmem zkušených advokátů sdružených v renomované mezinárodní advokátní kanceláři Haarmann Hemmelrath. Od svého vzniku neustále rosteme a svým klientům nabízíme právní poradenství ve všech oblastech práva, a to i s mezinárodním přesahem díky našemu členství v alianci advokátních kanceláří bpv LEGAL s pobočkami v Bratislavě, Vídni, Budapešti a Bukurešti. Zakládáme si na budování dlouhodobých vztahů s klienty i zaměstnanci. K elementárním principům naší práce patří vzájemný respekt, pokora, loajalita a v neposlední řadě poctivá práce a neustálý seberozvoj. Životní nadhled, férovost a empatie jsou pro nás stejně důležité jako vysoká profesní odbornost. Pro posílení našeho pražského týmu hledáme pracovitého, zodpovědného a pečlivého člověka, kterého naplňuje péče a práce pro klienta, který má rád lidi a umí s nimi komunikovat nejen v rodném českém jazyce, ale také v angličtině. Pokud ovládáte např. němčinu, je to velké plus. Důležitá je pro nás také Vaše předchozí pracovní zkušenost z advokátního prostředí, případně poradenských služeb v délce alespoň 3 roky, a také časová flexibilita. Profesionální péče o klienty vyžaduje schopnost poskytnout klientovi podporu v pravou chvíli. Proto pracujeme od 8 do 19 h, někdy i déle. Nemusíte se ale obávat, nebudete na to sami. Vystřídáte se s ostatními kolegy tak, aby byla zachovaná osmi hodinová pracovní doba. Pokud přeci jenom někdy bude Váš pracovní den delší, dokážeme to ocenit finančně, případně formou náhradního volna.
Požadavky Proč k nám? Jsme advokátní kancelář, nicméně jsme především lidé. Záleží nám na korektních a upřímných mezilidských vztazích a na tomto základě budujeme naši vzájemnou spolupráci. Důležité je pro nás nejen Vaše pracovní nasazení a výkon, ale také Váš work life balance. Proto pro Vás máme 5 týdnů dovolené, kartu Multisport a taktéž stravenkový paušál. Během roku vyrážíme na společné teambuildingové a sportovní akce. Naši klienti si cení společenských networkingových akcí pořádaných na zajímavých místech Prahy, na kterých Vás rádi přivítáme. U příležitosti radostných momentů Vašeho života (narozeniny, Vánoce, svatba a narození potomka) od nás dostanete hodnotné dárkové vouchery. Pokud poslední kalendářní den roku je pracovním dnem, zpravidla Vám poskytneme placené pracovní volno, abyste si mohli tento den užít se svými blízkými a nemuseli čerpat řádnou dovolenou. Co budete u nás dělat? Vaší hlavní pracovní náplní bude kompletní administrativní podpora právního týmu a kanceláře. Budete formátovat dokumenty, k čemuž budete potřebovat pokročilou znalost MS-Word. Dále pak se budete starat o datové schránky, zapisovat a sledovat lhůty, vést advokátní knihy, stahovat data z katastru nemovitostí, zakládat spisy, spravovat klientskou databázi apod. Občas se Vám může stát, že bude potřeba postarat se o klienta/návštěvu, zpracovat příchozí/odchozí poštu, podílet se na organizaci klientských akcí a mnoho dalšího. Nejedná se o žádnou rutinní administrativu. Budete součástí týmu, jehož hlavním posláním je spokojený klient. Pokud máte pocit, že by to mohlo být něco pro Vás, pošlete nám svůj životopis na adresu hr@bpv-bp.com. Rádi se s Vámi u nás potkáme. Těšíme se na Vás!
přibližná mzda 48 000 Kč
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 1 - Staré Město
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu dohodou

Kontaktní informace

kontaktní osoba Renata Šotová
e-mail hr@bpv-bp.com
telefon 224490000
fax