zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (571) Počet poptávajících (11)



ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT(KA) TÝMU ŘEŠENÍ SOUDNÍCH SPORŮ V ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘI

Zakladní údaje

zaměstnání ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT(KA) TÝMU ŘEŠENÍ SOUDNÍCH SPORŮ V ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘI
pro společnost BBH,advokátní kanelář, s.r.o.
určeno pro

Informace o práci

Popis práce Tým advokátů advokátní kanceláře BBH, zaměřený na agendu českých a mezinárodních soudních sporů, hledá asistenta(ku) pro administrativní podporu a organizační výpomoc.

Kdo jsme

Patříme mezi největší advokátní kanceláře v ČR a stále rosteme! Pracujeme pro nejvýznačnější klienty v oblasti českého businessu a máme tak plné ruce práce s plněním jejich náročných požadavků. Naše práce však vůbec není jednotvárná či fádní, jak se může laikovi při nahlédnutí do světa práva zdát. Pracujeme zásadně na různorodých a často i medializovaných kauzách, které vyžadují unikátní řešení. Nebereme se ale přehnaně vážně a i vysoký stres se snažíme zvládat s humorem :-)

Náplní práce na dané pozici je zejména:
- každodenní činnost spojená s chodem advokátní kanceláře - vedení klientských spisů a administrativní podpora advokátů při přípravě smluv či soudních podání, např. jazykové korektury právních textů a formátování dokumentů;
- komunikace a spolupráce jak s právníky, tak s ostatními odděleními kanceláře za účelem koordinace k plnění klientských zadání;
- organizace schůzek a služebních cest, správa kalendáře a zajišťování soukromých záležitostí nadřízených;
- obsluha datových schránek jednotlivých advokátů;
- v případě zájmu i zapojení do marketingových aktivit kanceláře a správy jejích webových stránek.

Nabízíme:
- vstřícný a přátelský kolektiv, který rádi utužujeme na firemních akcích, mezi které patří jak společenské příležitosti, tak mnohá sportovní klání;
- odpovídající platové ohodnocení včetně ročního osobního bonusu;
- řadu benefitů, např. občerstvení v kanceláři, donášku obědů do kanceláře či volné vstupy do fitness centra.
Požadavky Kandidát(ka) na tuto pozici by měl(a) splňovat následující kritéria:
- komunikativnost a samostatnost, včetně vstřícného vystupování;
- pečlivost a odpovědný přístup při zpracovávání zadání;
- minimálně středoškolské vzdělání, zkušenost z právního prostředí není podmínkou;
- aktivní znalost AJ slovem i písmem;
- pokročilou znalost práce s dokumenty MS Office (zejména jejich formátování apod.);
- časovou flexibilitu a spolehlivost, včetně diskrétnosti spojené s prací v advokátní kanceláři.
přibližná mzda dohodou
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 1
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu ihned, dle dohody

Kontaktní informace

kontaktní osoba Věra Kolářová
e-mail vkolarova@bbh.cz
telefon 234 091 355
fax