zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (524) Počet poptávajících (14)



VEDOUCÍ PRÁVNÍHO AUDITU

Zakladní údaje

zaměstnání VEDOUCÍ PRÁVNÍHO AUDITU
pro společnost Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
určeno pro Právník s praxí

Informace o práci

Popis práce Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen Úřad ) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici

vedoucí oddělení Metodiky právního auditu odboru Majetkové metodiky

požadavky na uchazeče:

vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo
praxe v oblasti majetkoprávní problematiky výhodou
praxe ve vedoucí pozici výhodou
znalost práce s informačním systémem eKLEP výhodou
znalost právních předpisů vztahujících se k činnosti Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových (např. zákona č. 219 2000 Sb., zákona č. 201 2002 Sb., aj.)
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost
znalost práce s PC (MS Office)
komunikační a organizační schopnosti
praxe ve veřejné správě výhodou
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201 2002 Sb.
splnění podmínek ustanovení § 2 zákona č. 451 1991 Sb. a lustrační osvědčení
Požadavky charakteristika pracovního místa:

metodicky řídí a koordinuje oblast právního auditu
zpracovává vzorové smlouvy s ohledem na aktuální vývoj legislativy a judikatury
metodicky řídí a koordinuje oblast uzavírání smluv a tvorbu smluvních dokumentů (standardů) vztahujících se k hospodaření a nakládání s majetkem státu
podílí se na zpracování vnitřních předpisů vztahujících se k hospodaření a nakládání s majetkem státu
zpracovává právní stanoviska a vyjádření pro potřeby GŘ a náměstků
zpracovává právní stanoviska (s výjimkou § 13 zákona o č. 201 2002 Sb.) pro organizační složky státu, státní organizace, kraje a obce, případně další právnické osoby týkající se aplikace právních předpisů upravujících hospodaření s majetkem státu
zajišťuje právní audit právních jednání v kompetenci GŘ a náměstků
zpracovává připomínky v rámci mezirezortního připomínkového řízení legislativního procesu (eKLEP) a připomínky v rámci vnitřního (resort MF) připomínkového řízení
zabezpečuje přípravu legislativních návrhů
poskytuje součinnost samostatnému oddělení Veřejných zakázek v oblasti právní a zpracovává návrhy smluv
NABÍZÍME:

Pracovní poměr na plný úvazek v perspektivním státním úřadu se stabilním zázemím,
zajímavé platové ohodnocení (podle nařízení vlády č. 341 2017 Sb.),
atraktivní prostředí v rámci pracoviště v centru Prahy,
5 týdnů dovolené,
5 dnů indispozičního volna (tzv. sick days),
možnost využít rekreační chatu v Harrachově,
flexibilní pracovní dobu,
samozřejmostí jsou stravenky s výrazným příspěvkem zaměstnavatele.

Nastoupit můžete ihned dohodou.
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
V případě, že Vás tato pozice zaujala, zašlete nám do 4. března 2019 Váš strukturovaný profesní životopis s podrobným popisem praxe a motivačním dopisem, a to na adresu elektronické pošty podatelna@uzsvm.cz (do předmětu e-mailu uveďte: VŘ VO Metodiky právního auditu) nebo na adresu uvedenou na www.uzsvm.cz - sekce Volná místa, kde naleznete plné znění inzerátu.
přibližná mzda zajímavé platové ohodnocení (dle nařízení vlády č. 341 2017 Sb.), 12. platová třída, osobní příplatek, příplatek za vedení, odměny
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 2, Rašínovo nábřeží 390 42
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba
datum možného nástupu dle dohody

Kontaktní informace

kontaktní osoba Bc. Martina Agyagosová
e-mail podatelna@uzsvm.cz
telefon 225776686
fax