zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (470) Počet poptávajících (13)



Specialista Compliance - AML, ekonomické sankce

Zakladní údaje

zaměstnání Specialista Compliance - AML, ekonomické sankce
pro společnost Allianz pojišťovna
určeno pro kolegu s praxí v Compliance alespoň několik měsíců

Informace o práci

Popis práce Co u nás budete dělat
Zajišťovat compliance agendu v těchto oblastech:
AML opatření v oblasti prevence praní špinavých peněz a financování terorismu
zajišťování plnění zákonných povinností vč. komunikace s orgány dohledu
prověřování jednotlivých obchodů, posuzování obchodů s politicky exponovanými osobami, vypracovávání rizikových profilů klientů či podávání hlášení Finančnímu analytickému úřadu
provádění posuzování rizik a udržování systému vnitřních zásad v oblasti AML
monitorování právní úpravy a jejich změn (vč. zastupování Allianz v pracovních skupinách České asociace pojišťoven)
školení pracovníků a ad-hoc konzultování dané problematiky napříč společnostmi skupiny Allianz v ČR
příprava či aktualizace vnitřních předpisů
ekonomické sankce
prověřování jednotlivých obchodů a výplat, stanoviska k přípustnosti obchodů
kontrola subjektů z pohledu ekonomických sankcí
školení pracovníků v dané oblasti

Spolupracovat na mnoha dalších compliance aktivitách (compliance pro obchod, pravidla v oblasti kapitálových trhů, vývoj produktu, protikorupční opatření apod.)
Spolupracovat při přípravě školení a komunikace v oblasti compliance pro skupinu Allianz v ČR

Co očekáváme od Vás
Zkušenosti v oblasti compliance, ideálně ve vztahu k AML a či ekonomickým sankcím
Zájem o problematiku compliance ve finančních institucích
Preferujeme vysokoškolské vzdělání (např. právní, ekonomické)
Kladný vztah k práci s IT aplikacemi (interní IT nástroje pro problematiku AML a prověřování osob vůči ekonomickým sankcím)
Schopnost vysvětlit komplexní témata srozumitelným a jasným způsobem
Analytický a logický přístup a umění odhalit klíčové informace Vám není cizí
Jste otevřený učení se novým věcem a nevadí Vám široká škála řešených témat
Ovládáte anglický jazyk alespoň na komunikativní úrovni (častá komunikace s centrálou Allianz)

Co Vám můžeme nabídnout my jakožto Váš zaměstnavatel

Zajímavou a různorodou práci, přátelský kolektiv
Unikátní příležitost poznat vnitřní fungování velké společnosti
Možnost účasti na mezinárodních projektech
Možnost Home Office, flexibilní pracovní dobu a podporu odborného rozvoje
5 týdnů dovolené a k tomu 4 sick days (myslíme na Vaši regeneraci)
Stravování za pár korun ve firemní jídelně
Práci v centru Prahy s výbornou dostupností MHD, bez problémů u nás zaparkují také motorkáři a cyklisti
Širokou škálu dalších benefitů: ať víte, jak si zaměstnance umíme hýčkat, udělejte si obrázek zde: http: allianz.jobs.cz proc-s-nami benefity
Požadavky V odpovědi na inzerát prosím uveďte svoji představu o nástupní mzdě.
přibližná mzda Mzda dle praxe daného kandidáta
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu 1.2.2019

Kontaktní informace

kontaktní osoba Petra Kapitolová
e-mail petra.kapitolova@allianz.cz
telefon 608228345
fax