zpět na hlavní stranu/nápověda

Nabídek k zaměstnání (472) Počet poptávajících (13)



Office manager

Zakladní údaje

zaměstnání Office manager
pro společnost A3K spol. s r.o.
určeno pro

Informace o práci

Popis práce Do naší kanceláře v centru Prahy (Újezd) přijmeme nového kolegu kolegyni na pozici office manager.
Náplní práce bude zajištění plynulého chodu kanceláře. Komunikace s dodavateli a partnery, ověřování podpisů, konverze, správa datových schránek, komunikace se soudy, úřady, personalistika a administrativní podpora advokátů a koncipientů, v případě absence osobního řidiče převzetí jeho povinností, tj odvoz společníka (cca 15% jízd).
Nabízíme nadstandardní platové ohodnocení, 13 plat, mobilní telefon s neomezeným tarifem a daty i pro soukromé účely, služební vozidlo i pro soukromé účely, občerstvení na pracovišti, firemní akce, přátelské prostředí, příjemnou, neformální atmosféru a samostatnou, různorodou práci. Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou) s možností prodloužení na dobu neurčitou. Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na e-mail: magda.havlisova@a3k.co.cz
Požadavky Požadujeme:
- praxe v advokátní kanceláři
- dobrá znalost práce na PC (microsoft office, outlook)
- angličtina výhodou
- řidičský průkaz B, zkušený řidič
- samostatnost, loajalitu, flexibilitu
- organizační schopnosti a smysl pro pořádek

A hlavně přátelskou povahu a smysl pro humor :-)
přibližná mzda Dohodou
Kraj Praha
Místo výkonu práce Praha 5
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu Ihned nebo dohodou

Kontaktní informace

kontaktní osoba Magda Havlisová
e-mail magda.havlisova@a3k.co.cz
telefon 731675584
fax