Popis práce |
Nabízíme práci v malé advokátní kanceláři v centru Brna. Práce bude spočívat především v zajištění chodu kanceláře, vedení administrativy, komunikaci s klienty, soudy, úřady, sepisování jednoduchých dokumentů a vyřizování drobných pochůzek. Nabízíme zaměstnání na plný pracovní poměr s tříměsíční zkušební dobou. |
Požadavky |
Požadujeme:
- vzdělání minimálně maturita
- minimálně tříletá praxe v administrativě
- výborná znalost MS Office, zejména práce ve Wordu a Excelu
- řidičský průkaz skupiny B
- angličtina výhodou
- zodpovědnost, samostatnost, časová flexibilita, pozitivní přístup, komunikativnost, organizační dovednosti, příjemné vystupování, chuť učit se novým věcem
- zaslání strukturovaného životopisu pokud možno s fotografií |
přibližná mzda |
dohodou |
Kraj |
Brno |
Místo výkonu práce |
Brno |
úvazek |
plný úvazek |
časové potřeby |
pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně |
datum možného nástupu |
Nástup možný ihned. |