Asistent / Asistentka

Zakladní údaje

zaměstnání Asistent / Asistentka
pro společnost Advokátní kancelář Mgr. Pavla Riška
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Nabízíme práci v malé advokátní kanceláři v centru Brna. Práce bude spočívat především v zajištění chodu kanceláře, vedení administrativy, komunikaci s klienty, soudy, úřady, sepisování jednoduchých dokumentů a vyřizování drobných pochůzek. Nabízíme zaměstnání na plný pracovní poměr s tříměsíční zkušební dobou.
Požadavky Požadujeme: - vzdělání minimálně maturita - minimálně tříletá praxe v administrativě - výborná znalost MS Office, zejména práce ve Wordu a Excelu - řidičský průkaz skupiny B - angličtina výhodou - zodpovědnost, samostatnost, časová flexibilita, pozitivní přístup, komunikativnost, organizační dovednosti, příjemné vystupování, chuť učit se novým věcem - zaslání strukturovaného životopisu pokud možno s fotografií
přibližná mzda dohodou
Kraj Brno
Místo výkonu práce Brno
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu Nástup možný ihned.

Kontaktní informace

kontaktní osoba Jana Škrobáková
e-mail office.brno@akrisko.cz
telefon
fax