Asistentka

Zakladní údaje

zaměstnání Asistentka
pro společnost AKJ - Advokátní kancelář Janák s.r.o.
určeno pro Ostatní a společné

Informace o práci

Popis práce Advokátní kancelář se sídlem v centru Plzně hledá do svého týmu novou kolegyni na pozici asistentka. Náplň práce: - vedení administrativy, zajištění plynulého chodu kanceláře (kompletace dokumentů, vedení spisů), - komunikace s klienty, soudy, orgány veřejné moci, - sepis jednoduchých dokumentů, - správa datových schránek, - atd.
Požadavky Požadujeme ukončené SŠ vzdělání s maturitou, znalost práce na PC, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a dobré komunikační schopnosti. V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete prosím strukturovaný životopis na e-mailovou adresu: office@akjanak.com
přibližná mzda dohodou
Kraj Plzeň
Místo výkonu práce Plzeň
úvazek plný úvazek
časové potřeby pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně
datum možného nástupu ihned

Kontaktní informace

kontaktní osoba AKJ - Advokátní kancelář Janák s.r.o.
e-mail office@akjanak.com
telefon 603163730
fax