Popis práce |
Advokátní kancelář se sídlem v centru Plzně hledá do svého týmu novou kolegyni na pozici asistentka.
Náplň práce:
- vedení administrativy, zajištění plynulého chodu kanceláře (kompletace dokumentů, vedení spisů),
- komunikace s klienty, soudy, orgány veřejné moci,
- sepis jednoduchých dokumentů,
- správa datových schránek,
- atd. |
Požadavky |
Požadujeme ukončené SŠ vzdělání s maturitou, znalost práce na PC, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a dobré komunikační schopnosti.
V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete prosím strukturovaný životopis na e-mailovou adresu: office@akjanak.com |
přibližná mzda |
dohodou |
Kraj |
Plzeň |
Místo výkonu práce |
Plzeň |
úvazek |
plný úvazek |
časové potřeby |
pravidelně, pracovní doba 8 hod/denně |
datum možného nástupu |
ihned |