Popis práce |
Naše advokátní kancelář sídlící v centru Prahy hledá kandidátku na pozici Office-managera na hlavní pracovní poměr
Jaká bude Vaše pracovní náplň?
Jedná se o administrativní podporu malého týmu advokátů. Pracovat budete zejména s dokumenty ve Wordu, Excelu, Adobe Readeru. Budete vyřizovat administrativní a asistentské práce dle potřeb advokátů. Zkrátka, budete jejich pravá ruka.
Nabízíme práci ve stabilní společnosti, zaškolení je samozřejmostí, 4 týdny dovolené, karta Multisport, drobné občerstvení na pracovišti.
Pracovní doba: 9:00 – 17:30 hod.
Nástup na zaškolení 15.6.2024, HPP od 1.7.2024 |
Požadavky |
Pracovní náplň:
Práce s datovými schránkami (zpracování příchozích a odchozích datových zpráv)
Evidence lhůt
Fakturace – vystavování faktur, evidence přijatých faktur
Vedení klientských spisů (evidence dokumentů, ukládání v rámci interního systému, práce s dokumenty – tisk, scanování, kopírování)
Komunikace se soudy, úřady a dalšími institucemi, vyřizování e-mailové korespondence a telefonátů
Internetové bankovnictví – platby
Docházka – evidence docházky a zpracování podkladů pro mzdovou účetní
Ale i pochůzky, objednávání zboží, starost o kuchyňku atd.
Co požadujeme od Vás ?
Minimálně středoškolské vzdělání, určitě příjemné vystupování a schopnost být týmový hráč, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, loajalitu, schopnost rozpoznat prioritu v plnění úkolů. Velmi důležitá je pro nás Vaše pečlivost, spolehlivost, logické myšlení či schopnost stanovit si priority. Praxe v advokátní kanceláři je výhodou, nikoliv však podmínkou.
Máme zájem o dlouhodobou spolupráci.
Pokud se rozhodnete na náš inzerát reagovat, prosím uveďte Vaši představu o mzdovém ohodnocení. |